[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Slovenska distribucija

Luka Komat luka.komat at guest.arnes.si
Thu Jan 2 16:06:19 CET 2003

Se strinjam!
Samo po moje se ne gre za prikupovanje, ampak bolj temu, da ljudje
hocejo nekaj dokazati sami sebi.
Ceprav se gre nam bolj za priblizevanje Linuxa slovenskim uporabnikom.

Ampak se mi je zdelo, da boste LUGOS-ovci hoteli prevzeti zadevo. Imam
obcutek, da je ideja dobra, le vi vihate nos, ker se niste tega spomnili
prej, mislite pa, da je dobro edino to kar naredite vi. Pa nocem izzvati
nobenega prepira -- povedal sem samo svoje mnenje. In vase delo je, btw,
dobro in spostovanja vredno.

lp,L