[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Slovenska distribucija

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Wed Jan 1 14:20:10 CET 2003

On Wed, Jan 01, 2003 at 11:11:43AM +0100, David Klasinc wrote:

> Oni pa ne marajo lugos-liste, ker se jim pac zdi forum primernejsi...

Najbolje je kombiniran sistem, kar LUGOS liste tudi imajo,
lahko dostops preko web-a imas arhiv in tudi nova sporocila lahko pises,
le reply ne dela najbolje, napise novo sporocilo, ce je veliko sporocil
je mal zmede, drugace pa je vmesnik za pohvalit.

> Torej, vse kar se dogaja z Linuxom, naj bi slo skozi Lugos in nase mailing
> liste? Ce smrdi po Linuxu, potem nam ima Lugos prste zraven?
> Nekaksna monopolija, se ti ne zdi? Proti tem se pa (vsaj jaz) na nek nacin
> borimo, dokler smo mi tisti, ki imamo monopol je vse ok, ce ga ima pa kdo
> drug, je pa to narobe? Meni se pa ravno to zdi narobe.

Ma kaksen monopol, pomembno je kar je dobro za Linux uporabnika,
predstavlaj da bi rad nekaj vprasal o Linux-u, kam zastaviti
vprasanje, na lugos-list ali slo-tech ali mobisux,
najbolje na vse tri.

Pomembno je da smo vsi na istem seznamu, ni pomembno
ali je to LUGOS ali slo-tech ali nekdo drug,
le tako si bomo lahko uspesno pomagali.

> V bistvu sem vesel, da je se nekdo drug zacel migat na podrocju Linuxa, ne
> samo Lugos (ceprav bi si zelel, da bi Lugos vcasih malo bolj migal ;) )...

Ni pomebno kaj je Lugos naredil, pomebno je kdo posameznik
je kaj naredil Ime Priimek, niti ni pomebno ali je clan Lugos-a,
ali je to naredil pod okriljem Lugos-a ali ne.

> [...]
> in ker tam pozna ljudi. Kot sem ze povedal, tudi pri Lugosu smo ze nekaj casa
> razmisljali o svoji distribuciji ampak jaz sem bil do sedaj mocno v dvomih,
> da je ta zadeva izvedljiva. Sedaj se mi zdi, da bi mogoce slo, se vedno pa
> nisem preprican. Zato pa ljudi strasim s tem koliko dela je s tako stvarjo,
> ker imam obcutek, da se vsi tega ne zavedajo/te. :)
> Zakaj bi nekoga silil sem na mailing-listo, ce noce it in obratno? Naj nekdo
> napise en script, ki bo izvajal cross-posting med forumom in mailing listo,

Naj slo-tech uvede kombiniran sistem forum mailing listo,
pa se bom z veseljem prijavil na slo-tech-linux listo,
resitev s katero bomo vsi zadovoljni.
Komuniciranje s forum-om je komplicirano, veliko enostavnejse
je uporaba mailing liste, vsaj za vecino ljudi to velja.

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver