[LUGOS-BLA] Postopek ratifikacije Konvencije o kibernetski kriminaliteti !??

Denis Mekinda denis.mekinda at kd-group.si
Tue Jan 7 09:19:43 CET 2003

Tole pasivno poslusanje je bilo ze v prejsnjih "zeleznih" :-) casih omenjeno
v zakonu.

Takrat ga je krsil vsakdo, ki je brez vse papirologije poslusal katerikoli
del radijskega spektra razen radijskega!!!!

Me res zanima, kako bodo torej tukaj opredelili VAN Eck-ov pojav!!??
(prestrezanje sevanja monitorjev)

Mislim, da je ze cas, da tudi etnicna manjsina IT povzdigne svoj glas.