[LUGOS-BLA] RE: [LUGOS-PROG] Fwd: Predavanje: Omejevanje prometa v Linuxu

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Tue Feb 25 17:54:51 CET 2003

Hi

Glej doma me 5% ne zanima kaj pocne user z racunalnikom in ce ima
24ur/dan zasedeno linijo 100% ker vlece dol DivX me bas briga. V sluzbi
pa naj dela, ne pa da mi jemljejo s Kazaa dol filme, pornografijo :)
itd.. Potem jim na routerjih zapres porte in naslednji dan gnjavijo, da
ne dela internet, pa prides tja in dela vse,, ko ga pa vprasas kaj ne
dela pa je tiho. :) Zato mu omejis pasovno širino oz. ožino in basta, pa
naj vleče 700MB DivX z 1kb/s

LP,

D.