[LUGOS-BLA] Prenosniki

Iztok Stotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Wed Dec 3 17:46:35 CET 2003

> Ahh winmodem je tamali problem oziroma sploh ni problem. Ti dela APM po
> specifikacijah? ACPI? TV-Out? PCI hotplug za CD-ROM pogon oziroma floppy
> pogon? Imas Wi-Fi? DRI? Ko ti vse to dela out of the box brez tweakanja si
> pa car :)

Sem optimist ... mislim da bo slo, seveda ne brez tweakanja ... kar sem
bral po maillistah in howtojih bi to vse nekako moralo delati ... ACPi
mislim da ze dela za enkrat brez tezav, speedsteping ravnokar
usposabljam ...

Winmodem me je najbolj razveselil, ker sem imel ze vec let doma
racunalnik (namizni), na katerem sem zamenjal enih pet winmodemov, pa
nisem nobenega mogel usposobiti za Linux ... ni bilo driverjev .... zato
sem za prenosnik pricakoval se toliko vec problemov (tu modem ne
zamenjas kar tako) .... na koncu sem kupil nek zunanji modem, s katerim
so bili spet problemi (prevec poceni) ....

Ko usposobim zgoraj nasteto se javim ....

Mislim pa da z vecino ne bo problemov ...

Iztok