[LUGOS-BLA] Prenosniki

Jure Cuhalev gandalf at owca.info
Wed Dec 3 12:54:37 CET 2003

Na 1070445465, 2003-12-03 ob 10:57, je BlaY0 napisal(a):
> Mislim, da kar se Linux-a tice, je zanj najboljsi IBM ali DELL. Ce pa
> preidemo na to kaj bi jaz imel ce bi si lahko privoscil, je pa to IBM
> ThinkPad T40p.

Poglej si se iBooke in PowerBooke. Sicer ni linux je pa BSD. Linux
programi ti pa tudi skozi fink projekt[1] gor tecejo. Ce pa zelis kaksen
komercialen produkt uporabljat ala Macromedia/Adobe/Microsoft pa lahko
tudi. Najboljse iz obeh svetov uglavnem.

Kar se samih notebookov tice so tehnicno dobro izdelani in ljudje so
zadovoljni z njimi.

[1] http://fink.sf.net

--
LP