[LUGOS-BLA] Zdruzljiva oprema na vodilu USB: scanner, webcam

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Sat Dec 27 09:25:34 CET 2003

Ni lepo odgovarjati na svoja sporocila, a nasel sem nekaj zanimivih povezav
o spletnih kamerah pod Linuxom, morda bodo koristile se komu:

http://www.smcc.demon.nl/webcam/faq.html

http://www.smcc.demon.nl/webcam/

http://www.innovationsw.com/~jaiger/dinocam-howto.html

http://alpha.dyndns.org/ov511/

Se vedno pa se priporocam za izkusnje in druge nasvete.

Lep pozdrav,
Ales