Voščilo za Novo leto 2004 in Božič

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak at gov.si
Wed Dec 24 10:14:08 CET 2003

Leto katero prihaja, ga užijmo čim bolj polno. Zato naj nas na vseh poteh
spremlja Angel smrti.

Srečno Novo leto in veselo Božično praznovanje.

Drago

P.s.: Razlaga Angela smrti po načinu tajnih znanj Indijancev plemena
Tolteki.

Ko živimo v snu Planeta, to je tako, kot da smo mrtvi. Kdorkoli pa preživi
iniciacijo smrti, ta pa sprejme izuzetno darilo: vstajenje. Sprejeti
vstajenje pomeni vstati od mrtvih, pomeni biti živ, ponovno postati
svoboden. Vstajenje pomeni biti kot otrok - divji in svoboden, amapak s samo
eno razliko in to je: namesto nedolžnosti imamo svobodo in modrost. Tedaj
smo sposobni prekiniti z udomačevanjem (socializacijo in dresuro), ponovno
postati svoboden in pozdraviti svoj um. Predati se Angelu smrti pomeni, da
bo umrl naš vsiljivec, a da mi bomo nadalje živileli zdravega uma in
popolnega razuma. Tedaj bomo svobodno izrabili svoj lastni (raz)um in
usmerjali svoje življenje.

O tem nas na tolteški način uči Angel smrti. Angel smrti pride k nam in nam
reče: "Vidiš, da je vse, kar je tukaj moje, ničesar ni tvojega. Tvoja hiša
(stanovanje, vikend...), tvoj partner, tvoji otroci, tvoj avto, tvoja
kariera, tvoj denar - vse to je moje in jaz ti to lahko vzamem kadarkoli
poželim, ampak za sedaj to lahko uporabljaš."

Če se predamo Angelu smrti, bomo postali za vedno srečni. Zakaj? Zaradi
tega, ker Angel smrti odnaša preteklost, da bi se moglo življenje
nadaljevati. Za vsak trenutek kateri je odšel v preteklost, Angel smrti
vzema ta del, del kateri je mrtev in mi živimo v sedanjosti. Vsiljivec (v
našem umu) želi, da nosimo preteklost s sabo in zato nam je tako težko biti
živ. Ko živimo v preteklosti, kako potem lahko živimo v sedanjosti? Kako
sploh potem lahko živimo v sedanjem trenutku. O tem nas podučuje Angel
smrti.

Odlomek iz knjige: Štirje sporazumi, don Miguel Ruiz. Knjiga je praktični
vodnik k svobodi. Druga njegova knjiga k popolnim odnosom pa nosi naslov:
Mojstrstvo Ljubezni. Vzemite ju v roke in naj postaneta orožje za dosego
osebne svobode in popolnih odnosov ter polnosti življenja. Knjigi sta
vzporednici za nevro lingvistično programiranje NLP, ki so ga poznali
indijanci nekaj tisočletij pred Belim človekom.