[LUGOS] Spraviti spremenljivko iz subshella

Boris Sagadin boris.sagadin at uni-mb.si
Fri Dec 12 16:50:59 CET 2003

BlaY0,

ne bos verjel, marsikdo tega ne ve. Ti verjetno nisi med temi, a
odgovarjal nisem tebi. Vidva sta svetovala z dodatno datoteko, jaz pa
na drug nacin, katerega sem na dolgo razlozil nato v odgovoru tebi,
ker si imel probleme z razumevanjem tega, kar sem sploh napisal.

Z listo pa tako imam probleme, ko vcasih odgovori pridejo se pred
vprasanjem, ali pa prej poslani za mojim odgovorom.

EOD

Boris