[LUGOS-BLA] Prenosniki

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Sun Dec 7 14:02:31 CET 2003

Zivjo,

problem je tudi v tem, da Logitech uvoznik ne uvozi Bluetooth misk

KER SLOVENSKI TRG NI PRIPRAVLJEN NA TO TEHNOLOGIJO

kar se mi zdi enako kot, da bi se uvozniki avtomobilov odlocili,
da ne bojo uvazali Mercedesov S in Audijev A8. A le-teh je na slovenskih
cestah vsaj toliko kot Golfov II.

--- optional reading ---
Nekatere slovenske firme imajo tako zaplankane managerje, da bi jih bilo
treba takoj odpustit in jim odsekat glavo, saj ne razumejo, da so ljudje
za imidz pripravljeni prodat ali dat v najem celo sebe za dolocen cas pod
mezdnimi in necloveskimi pogoji. Ljudje si raje vzamejo kredit za avto, ki
bo cez 2 leti vreden 1/10 cene, kot pa za nepremicnino. A nebi potem mogli
deduktivno sklepati da sem pripravljen dat za misko 50 jurjev, ce bo to
pomenilo, da bom najvecji car v vasi.

Tako se vedno nimam Bluetooth miske in v sredo jo nujno rabim, da bom najvecji car v vasi.
--- end of optional reading ---

Miha kar se notebookov tice sem ima zase CompaQ Armada, ki mi je nekajkrat
crknil (po krivdi sodelavca, ki ga je pustil v avtu pozimi), vendar so ga
pridno popravili, samo potrpezljivo sem cakal.
Linux je na njem deloval ko sus. Po 3 letih je za na smetisce, ker sem ga dobesedno izrabil.
Zdaj imam Dell Inspirion 8600 in LinuX deluje OK. Dell izvrsuje garancijo,
kar sem se osebno preprical. Drugace pri hisi po pravilu kupujem Toshibe,
ki smo jih obrnili ze okrog 30 in vse so OK garancijo pa nemudoma
izvrsijo. Pravilo: preden kupis notebook kupi garancijo za cimvec casa. Ce
zelis dobro delovanje pod LinuXom kupi istega kot ima Linus Torvalds - trenutno je to Sony Vaio.

Mislim, da je pokvarljivost notebookov sorazmerna od ljubezni do le-tega.
Treba ga je imet rad kot 1 letnega otroka. Se pravi ce ga pozimi pustis v
avtu in ga potem zazenes na njegovo delovno temparaturo, ki je okrog 40
stopinj, si lahko precej siguren, da bo krepnu. Enako velja ce ga poleti
pustis v avtu pri 60 stopinj, kar je se vedno boljse kot pozimi. Steje
namrec delta temperature. Enako kot otroka ga ne smes metat na mizo ampak
ga poloziti, dobro ga je vcasih posesati...

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 07.Dec 2003 @ 12:45 CET
http://hismac.fpp.edu/
http://rok.fpp.edu/projects/
mailto:%52%6f%6b%2e%4b%72%75%6c%65%63%40%66%70%70%2e%65%64%75