Fwd: Dell Inspiron 5000

Lugos Moderator moderator at lugos.si
Mon Aug 18 19:50:26 CEST 2003

This is a forwarded message
From: Renato Lukac <Renato at s-gms.ms.edus.si>
To: moderator at lugos.si
Date: Monday, August 18, 2003, 5:58:04 PM
Subject: Dell Inspiron 5000

===8<==============Original message text===============

HI,

na moderatorja se obracam s prosnjo, da fwd-ja sporocilo na Lugos listo.
Zavedam se namrec, da ne spada na dopisni seznam Lugosa, ker tema ni
neposredno povezana z Linuxom, je pa posredno, ker je na prenosniku
namescen in se uporablja Linux ter da je za promocijo Linuxa na njem bilo
postorjeno dosti korisntega:) Lugos lista je zame upanje, da bi se odzval
kdo in mi pomagal.

Crknil mi je prenosnik Dell Inspiron 5000. Zanima me, ce bi kdo od kolegov
na listi posedoval podoben prenosnik in bil pripravljen, da preizkusiva,
ce je moj trdi disk kriv za problem. Masina se navadno cisto nic ne zgane
na zacetku, samo ventilator malo zapiha. Diagnosticne LED-ke nic ne
kazejo. Zelo redko pa se masina zacne bootati in potem zmrzne ali pa se ze
v zgodnji fazi izklopi in spet vklopi. Prejsnji teden so na servisu v LJ
dali diagnozo, da je graficna kartica sla, jaz sem jo uredil iz UK (ker bi
pri njih dostava bila cca. 3 tedne) in problem zal ni resen.

Ce mi kdo lahko pomaga pri resitvi problema, ga prosim da se mi oglasi
privat.

kind regards | lep pozdrav, Renato

doc. dr. Renato LUKAC
Gimnazija M.Sobota, Solsko naselje 12
SI - 9000 Murska Sobota, Slovenija
Tel: +386 (0)2 538 12 65;  +386 (0)2 538 12 66

===8<===========End of original message text===========

--
Best regards,
 Stojan                           mailto:moderator at lugos.si