[LUGOS-BLA] RE: [LUGOS-ORG] [Fwd: FW: IDC DODATEK ZA SLOVENSKITRG]

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak at gov.si
Fri Apr 11 08:23:51 CEST 2003

Zakaj pa ta majhna bitijca na nekatere imajo vpliv, a na druge ne?

Se strinjam, da za se resiti, so vcasih dobri tudi strupi, a za izlocitev
strupov, ne gre s strupi.

Alergijo sem sam pri sebi ustavil s postom v nekaj dneh. In alergije so
tipicen primer reakcije na zastrupitve oz. strupe.

Ne upaj, da bos postal sterilen s strupi. Edino kar je mozno, je potrebno
doseci dogovor s temi malimi bitjici. To spada ze skoraj v magijo. Nic
kolikokrat pa so izvedli eksperiment, ko so "poskusni kunci" pouzili sokove
bolnika s kolero, pa kolera pri njih ni izbruhnila. Ta mala ziva bitjica se
rada prilagodijo okolju v katerega pridejo. Ce je za njih ugodno se
razvijejo, ce ne pa se potuhnejo. To je edina skrivnost teh drobcenih bitij.
Skrivnost, ki je kapital ne mara.

spp Drago