[LUGOS] Racunalnik brez programske opreme? Kot avto brez motorja!

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Fri Apr 25 19:11:27 CEST 2003

Hi

On Fri, 2003-04-25 at 16:28, Andraz Tori wrote:

> p.s.: ... 5. maja se v Portorožu začenja neka konferenca, ki jo
> organizira neko podjetje, ki zadnje čase vse bolj odkrito napada Linux
> in prosto programje... saj nočem nobenemu dati ideje da gre delit
> Slo-tech LIVE Linux distrote pred vhod... ampak za dober namen imam tule
> 100 cdjev preveč...

Si nas pa moral spomniti na zadevo imenovano NT konferenca, lani sem bil
doli. Vse je bilo ok, razen ti. predavanj oz. brainwashinga, no saj so
nekatera bila ok, samo tak tak.

Sem ba bil edini, ki je večino časa preživel za njihovimi PCji in bil z
Puttyjem preko SSHja povezan na naš strežnik in rihtal mail server, ker
so točno tisti čas bile težave z njim. Sedaj si pa zamislite, kako me je
folk gledal, ko je šel mimo in sem po celotnem ekranu imel odprto
terminalsko okno. :)

LP,

--
Davor Guttierrez <davor at guttierrez.org>