[LUGOS] sm56

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Mon Oct 28 15:00:14 CET 2002

On Sun, Oct 27, 2002 at 06:09:32PM +0100, nadloga wrote:

> LP, cist tko en blesou uprasane,
> sem drgac dost zacetnik u temu linuxu pa to.
>
> Zej posneu sem si mandrake 8.1 pa nikakor ne morm usposobt modema,
> domnevam da to zarad tega k je to winmode, sam zanima pa ce je kdo mu ta
> modem (motorolo sm56) pa kuko je to ustimou, drgac sem si prebrau ze vse
> FAQe pa HOWTOje itd.. Najdu sem tud ze en driver za ta modem pa se zmerej
> ud modema ni nc, napise mi pa da modema ne more udpret, Hvala za pumoc...

Ejga, ti... kuga kb si enmau ustimou tale toj mejlerck, dab ti vrstice leps
pisou.. k zej je use u en vrstic pa je use nek ko cudn pa anben ne vid kugas
napisou...

Daj hepan zrihtaj si toti tvoj mailer, ovi pes ti dela take duge vrstice, te
pa nic nea viis, pa fse je malo cudno...

Kaco, ma kaj si ti malo smotan? Alora... kak mas to cuden mailer? Ma ti dela
take vrstice pa se nic ne vidi... A vi vidiste kaj je on napisal? Ke
budalo...

--
David!