[LUGOS-BLA] Lokacije spletnih obiskovalcev

Igor J. Kresnik lovec at volja.net
Thu Nov 21 21:08:16 CET 2002

Pozdravljeni
Jaz sem si števec ki počne prav to priskrbel pri Ipstatu
<http://www.ipstat.com/>  Med drugim lahko vidiš ne le državo
obiskovalca temveč tudi čas, operacijski sistem in brkljalnik ki ga
uporablja. Dodane so tudi nekater drugi statistični podatki kot so
mesečni dostop, tedenski dostop Kdaj je bilo največ obiskovalcev. Če vas
stvar zanima vas vabim na mojo stran <http://igorkresnik.lisjak.com> ter
si ogledate kako števec deluje, kliknite ikono pred napisom Statistika
dostopov.

--
Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor J. Kresnik

Preiskusni programi( Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843