[LUGOS-BLA] Fwd: Out of Office AutoReply: [LUGOS-PROG] bolj specifi

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Wed Nov 13 15:36:30 CET 2002

On Wed, Nov 13, 2002 at 02:43:08PM +0100, lugos at s-je.sik.si wrote:

> Autoreplyi sux da bolj nebi mogli... Ce gledas primerjavo z navadno posto.
> Nekdo ti poslje neko pismo. A mu gres ti nazaj posiljat mail da si trenutno
> na dopustu pa naj mu ne bos mogu takoj odgovorit in v  primeru da ga kaj

Primerjava ni cisto na mestu, saj ko posljes
pismo/kartico/dopisnico/whatever ponavadi ne pricakujes odgovora takoj, ce
ga sploh pricakujes. Pri elektronski posti je drugace.

Meni osebno je tako obvestilo koristno, saj vem, da cloveku ne bom potem
posiljal mailov vsak dan znova, kaj se dogaja in zakaj ne odgovori... Tako
da... :)

Se pa strinjam, da na mailinglisto oz tistim ki pisejona mailingliste
posiljanje takih out of office reply-ev ne koristi prav dosti, saj je ciljna
populacija dosti vecja in te pac ne zanima, da enega XY trenutno ni v
pisarni...

--
David!