[LUGOS-BLA] Fwd: Out of Office AutoReply: [LUGOS-PROG] bolj specifične nastavitve APACHIJA

Ales Casar casar at uni-mb.si
Wed Nov 13 14:08:37 CET 2002

On Wed, 13 Nov 2002, Borut Mrak wrote:

> A se koga motijo takile reply-ji? Hermesovci (ki niso edini) tudi po par

Ja, mene recimo zelo motijo. Nekaj posiljateljev tega se je pri meni ze
znaslo na seznamu tistih, katerih posta gre v /dev/null. Zaenkrat ta
seznam deluje po principu FINO (First In, Never Out).

Ce mi kaj takega poslje nekdo, ki mu osebno posljem mail, je to se za silo
sprejemljivo. Ampak, da to posiljajo tisti, ki mail dobijo preko mail
liste, je pa prava groza. Obstaja celo nekaj posebej blestecih primerkov,
ki tak mail posljejo kar na mail listo, ga potem preko liste tudi sami
dobijo, nakar posljejo novi mail na listo...

> Da ne bo kaksne zamere, Hermes je tu samo primer (zaradi velikosti podjetja
> verjetno najveckrat opazen).

Mislim, da firma s tem nima nic kaj dosti, ampak so za nastalo situacijo
krivi kar uporabniki (ki so pac slucajno v firmi) sami. Je pa res, da bi
firma velikosti in renomeja Hermesa lahko svojim uporabnikom pripravila
kaksne napotke o tem, kaj se spodobi avtomatsko posiljati in kaj ne ter
kako se zadeve pravilno nastavijo.

Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/