Mandrake 9.0, lokalna mreza

zagarb at email.si zagarb at email.si
Sat Nov 2 14:28:47 CET 2002

Zivijo.

Namestil sem si Mandrake 9.0 z namenom, da bom imel na tem ra=E8unalniku
ADSL modem (SIOL, dinami=E8ni IP) in bo delil povezavo dvema ra=E8unalnikoma
(seveda kot firewall) v moji lokalni mre=BEi.
ADSL se mi uspe=B9no skonfigurira in deluje, te=BEava pa se pojavi, ko =BEe=
lim
videti tudi ostala dva ra=E8unalnika v mre=BEi.
Namre=E8 nikakor ne morem usposobiti, da bi se ti trije ra=E8unalniki videli
med sabo. Na lo=E8eno particijo na ra=E8unalniku z Mandrakom sem namestil
Windows XP in tam deluje lokalna mre=BEa in deljenje ADSL povezave brez
problema.
V Mandraku pa ne.

Konfiguracija omre=BEja je taka, da ima eth0 IP 193.168.0.1, eth1 pa je
povezan v internet preko ADSL modema. Ostala dva ra=E8unalnika v lokalni
mre=BEi pa imata IP 193.168.10.20 in 193.168.10.30. V mandraku sem ADSL in
lokalni mre=BEo skonfiguriral s pomo=E8jo drakconnect wizarda.

Ali ima kdo napotke, s katerimi bi mi pomagal vzpostaviti mre=BEo na noge?
V Linuxu nisem ravno za=E8etnik, v postavljanju mre=BEe pa zagotovo.

Lp, Borut