[LUGOS] Evropski DMCA

Igor J. Kresnik lovec at volja.net
Fri May 3 12:59:36 CEST 2002

Pozdravljeni vsi
V resnici sem invalid. Vse kar sem dosegel sem tako, da sem preučeval
primere napisane v angleškemščini. moje znanje angleščine je nekje osnovno
šolsko
Če vas zanima kaj sem vse dosegel vas vljudno vabim na mojo stran
http://igorkresnik.lisjak.com
Programi ki jih lahko snamete so za okolje windows. nimam še linuxa
razmišlam pa
da bi si nabavo ene od verzij linuxa.

--
Igor J. Kresnik

Preiskusni programi( Shareware program's)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843