[LUGOS-BLA] Alternativne povezave na net

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Tue May 14 22:19:10 CEST 2002

Pri meni je izmerjeno signal dober, pa vendarle vsake pol ure crkne link.
Ne morem se vec zadrzat...
Pojma nimajo, saj ne vejo sploh kaj je potrebno pogledat. Odgovori kot so
"ping, kaj je pa to?"
"a ruter imamo?" niso nic nenavadnega. To da bi vsaj broadcaste med
uporabniki filtrirali, pa se jim najverjetneje
ne sanja. Bogi Win uporabniki, ko se jih loti kaksen heker.

Bogi mi s temi povezavami.

LP,
Gregor

Intelicom d.o.o.