[LUGOS-BLA] ADSL?

Pero pero13667 at yahoo.com
Thu Mar 28 11:04:53 CET 2002

Andraz Sraka wrote:
> hmm .. verjel ali ne, ampak ce ti povem, da mi irc session obdrzi gor??
> Prav tako, se mi je enkrat ssh session obdzal .. nimam pametne razlage.
Tcp/ip je paketni protokol :)tcp  nekajkrat poskusa poslat tcp paketke ,
ce mu enkrat ne rata poskusi ponovno(do ene meje). Se pravi da ceprav je
bla zveza prekinjena bos se vseeno dobil podatke potem ko bo
vspostavljena nazaj. Seveda ce router medtem ne sporoci tistemu, ki
oddaja, da ni vec poti do druge strani. Ce pa med tem, ko je zveza down
ni prenosa, bodo naceloma vse povezave ostale.

lp,
Pero