[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Vabilo in kandidatura

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak at gov.si
Mon Mar 11 13:42:05 CET 2002

From: David Ipavec [mailto:david.ipavec at amis.net]
>Nisi opazil da tudi zig od LUGOS-a manjka, pa naslov LUGOS-a ni na
kuverti, pa na vabilu ni osnovnih podatkov drustva LUGOS-a.

Nisem sel v take detajle in jih zato sploh nisem videl.

>Kandidiraj za predsednika LUGOS-a, pa bos lahko uzival v podpisovanju in
zigosanju 5000 vabil,

sem kandidiral, ampak sreca mi je bila naklonjena in sedaj mi ne bo treba
zigosati. Se enkrat pa cestitam izbranemu kandidatu in cim vec uspehov pri
vodenju UO in s tem Lugosa.

>fotokopiranje ali skeniranje podpisa ni veljavno.

To tvoje mnenje je lahko vprasljivo. Podpis je vsak veljaven: s pisalom,
fotokopiran ali skeniran, ce ga prizna podpisnik. Nekoc sodisca niso
priznavala podpisov s kemicnimi svincniki. Malo kasneje sodisca tudi niso
priznavala fotokopij, ce niso bile overjene. Ampak casi se spreminjajo in
tudi birokrati zacnejo pocasi zaupati novostim.
Sicer pa je podpis veljaven verjetno le v primeru notarske overitve. So pa
verjetno se druge variante. Moja pripomba je letela bolj na tisti lr. Z njim
ali brez njega je dopis enakovreden, estetsko in brez pomislekov pa brez se
lepsi.