[LUGOS] Vabilo in kandidatura

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Thu Mar 7 23:25:35 CET 2002

On Thu, Mar 07, 2002 at 09:29:50AM +0100, KarloDrago Novak wrote:

> Vceraj sem dobil vabilo za 6. skupscino Drustva uporabnikov Linuxa. Torej
> tri dni pred skupscino. Pisem na listi, kot je navedeno v vabilu in brez
> komentarja, zakaj samo na ti dve listi je mozno uradno komunicirat za
> skupscino. Cudi me le to, da vabilo ni podpisano s strani predsednika, razen
> ce lr. velja kot podpis. Pri sodobnih razmnozevalnih tehnikah in glede na
> pismenost te ovire v danasnjem casu ni, da bi vabilo ne imelo podpisa. Neke
> podobne kratice za podpis so se zacele uveljavljati v casu Marije Terezije,
> [...]

Nisi opazil da tudi zig od LUGOS-a manjka, pa naslov LUGOS-a ni na
kuverti, pa na vabilu ni osnovnih podatkov drustva LUGOS-a.

Kandidiraj za predsednika LUGOS-a, pa bos lahko uzival v podpisovanju in
zigosanju 5000 vabil, fotokopiranje ali skeniranje podpisa ni veljavno.

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver