[LUGOS-BLA] O Lugosu

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak at gov.si
Wed Mar 6 13:38:03 CET 2002

Torej predlog za blagajnika imamo. Zato sem se odlocil za kandidata za
predsednika. Ponujena mi je bila moznost izbire. Uposteval sem star princip:
»Jezus jih je poklical k sebi in jim rekel: 'Veste, da vladarji gospodujejo
nad narodi in da jim velikasi (silom) vladajo.'« (Mt 20,25). Predlog je bil
dan iz vrst velikasev.

Tisti ? je zato, ker posta ne privzame evropske valute (zanimivo), zato je
do preklica ?=$ oziroma zelenec. To je torej 100 kilo zelencev.

spp Drago

p.s.: David, pocasi bomo vsi prisli do istega mnenja o demokraciji, kot ga
je imel Platon pred 2500 leti. Kot si sam ugotovil - zalostno. Sicer pa se
ne prevec trkat po prsih, to je raz/na-vada nekih borcev.

Nekaj misli za mislece:
- Cloveku se za malo zdi, da je resnica tako preprosta. Goethe - Faust
- Bog bodi zahvaljen, pogodba je podpisana - zdaj moramo najti nacin, kako
jo bomo izigrali. Karel Capek
- Vsak kdor razmislja je moj sovraznik. Napoleon B.
- Muhe in komarji ne zaznamujejo poletja nic manj kot cvetlice in zvezdnato
nebo. Marcel Proust
- Ko poklicemo najmodrejse se nemara zanasamo na znanstveno resnico, katere
zmotnost se bo razkrila cez nekaj let. Marcel Proust
- Siromastva se nikomur ni treba sramovati. Veliko vec je ljudi, ki bi se
morali sramovati svojega bogastva. Johann Nestroy
- Ni hujsega strupa, kot je moc nad drugimi ljudmi. Maksim Gorki
- Ljudje prosijo bogove za zdravje, zanj pa so odgovorni sami. Demokrit
- Zdravljenje posameznega dela telesa, se ne bi smeli lotiti, ne da bi
hkrati zdravili celoto. Ce torej zelimo, da bosta telo in duh zdrava, je
treba poskrbeti za oba. Platon
- Prisel bo cas, ko bodo ljudje spoznali, da je bolezen sramota, ker nastane
zaradi delovanja slabih misli. Helmut von Humboldt
- Lahko bi rekli, da je TV patogeni produkt zahodnih podob in vrednot. Ann
Becker
- Nacionalni znacaj je le drugo ime za posebno obliko, kako se v vsaki
drzavi kazejo majhnost, perverznost in nizkotnost clovestva. Vsak narod se
posmehuje drugemim narodom in vsak ima prav. Schopenhauer
- Pametno boste storili, ce boste Indijance okuzili z odejami, v katerih so
lezali bolniki z kozami, pa tudi na vsak drugi nacin, ki bo pripomogel, da
iztrebimo to ogabno raso. Prav veselilo me bo, da se vam bo nacrt, da jih
polovite s psmi, posreci. General JeffreyAmherst v pismu podrejenemu
- Zanesljivo lahko recem, da niti ped zemlje ne bo vzeta Indijancem brez
njihovega privolenja. Svetost njihovih pravic obcutijo vsi misleci ljudje
tako v Ameriki kot v Evropi. Thomas Jefferson
- Vlada je sklenila z nami dvainpetdeset pogodb, a se ni niti ene same
drzala. Ce imajo v Washinghtonu enega samega cloveka, ki govori resnico, naj
ga posljejo sem, in poslusal ga bom, da vidim, kaj ima povedati.Sedeci bik
- Cas vasega propada je morda se dalec, toda prisel bo zagotovo, kajti tudi
Beli clovek, cigar Bog mu je hodil ob strani in se pogovarjal z njim kot
prijatelj s prijateljem, ne more biti izjema v skupni usodi. Morda smo
vendarle bratje... Beli clovek ne bo nikoli sam. Naj bo pravicen in naj
blago ravna z mojim ljudstvom, kajti mrtvi niso brez moci. Sem rekel -
mrtvi? Saj smrti ni. Je le menjava svetov. Poglavar Seattle
- V Evropi je  antropocentricni katolicizem stoletja preganjal mislece, ki
so razmisljali v kategoriji biti namesto v kategoriji imeti; ogrozali so
posvetne interese cerkvene organizacije, ki se je vesce branila z
inkvizicijo. Franc Burgar
- Simbioza nasilja in zakonitosti ima v evropski tehnologji osvajanja dolgo
zgodovino. Ze Rimljan je bil obenem vojak in advokat; kar je naropal z
mecem, je zavaroval z zakonom. (Revolucionarji so poceli nekaj podobnega.)
Heine