[LUGOS-BLA] Odgovor na Karlov mail... za Miho

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak at gov.si
Wed Mar 6 07:57:06 CET 2002

PS. Pa še tole. Tutorja se ponavadi plača, ne pa da on plačuje
svojim varovancem. Ne, Karlo, niti slučajno nočem debatirat s tabo.

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. ---
SLOVENIA -

Naj mi kdo pokaze nakazila Tutorja Lugosu! Sicer pa tutor si zna sam
poracunati.
Brezplacna lista daje veliko moznost izbire. Tekmovanja za
srednjesolce(sic!), vpogled v rezultate in moznost sledenja nekomu.
'Reklama' - brezplacna preko Lugos liste...
Malo clanov Lugosa, po mojem mnenju, ni v interesu Tutorja in verjetno je
bil to glavni motiv za ukinitev clanarine. Vsi vemo, da od Lugosa je bila
zelo majhna udelezba na sredinih seminarjih. Niti rednih obvestil za te
seminarje ni, kar me zelo cudi.

spp Drago

p.s.: ne debatiram z mihi, samo pojasnjujem svoja videnja.