[LUGOS-BLA] Odgovor na Karlov mail...

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Tue Mar 5 15:52:21 CET 2002

	Hojla!

On Mon, 4 Mar 2002, David Ipavec wrote:
> Za 1.8mio je bilo misljeno 600 x 3.000 SIT  .

Sedi, pet.

> Glede pobiranje clanarine sem ZA,
> mora pa LUGOS nuditi kaksne ugodnosti, da bi bil kdo pripravljen
> placevati clanarino.

Kdo pa bo nudil? Koliko bodo dobili tisti, ki bodo "nudili"? In kaj bodo
nudili? Gospoda LUGOSa namreč ni, če še ni nihče opazil.

> Koliko stroskov je s pobiranjem clanarin (1x letno) ?

Materialnih ni veliko, vendar se premalo zavedate kapitala, ki se mu reče
volja in energija. To je največje bogatstvo, ki ga to društvo sploh
premore. Najtežje je ljudi pripraviti, da bi svojo energijo zapravljali za
administracijo. Lahko mi verjameš, ker se že šest let pečam s temle
društvom.

Ali pa se je kar naenkrat pojavila večina, ki si želi profesionalizacijo
funkcij v društvu? Recimo tajnica/tajnik? Zanimivo...

> Jaz bi postavil clanarino na mesec 250 SIT (3.000 SIT letno) in recimo
> da 300 clanov placa znese 900.000 SIT.

Še en ki odlično računa... Lepo, da bo imel blagajnik v tokratnji postavi
toliko pomočnikov, ki ga bodo rade volje razbreminili.

Sicer pa to ne bo več potrebno, če bodo funkcije plačane in bodo ljudje
lepo plačani po učinku. Sicer en vem, če bo 900.000 dovolj, da pokrijemo
vse ki pomagajo, ampak bomo že nekako, mar ne.

	Miha...

PS. Pa še tole. Tutorja se ponavadi plača, ne pa da on plačuje
svojim varovancem. Ne, Karlo, niti slučajno nočem debatirat s tabo.

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -