[LUGOS-BLA] FUD?

Damir C. d at nyc.rulz.org
Mon Mar 4 20:16:45 CET 2002

Hi!

> Vsako leto HSL organizira poletno solo, kjer vecina projektov poteka na
> Linuxu. Od tam je tudi nekaj placanih predavanj, ki so jih predavatelji
> ponovili pred drugimi obcinstvi. Kaj je HSL doslej storil za Linux in
prosto
> programsko opremo, sem predstavil na prireditvi Infos 2001. Trdil sem, da
> nobeno drugo podjetje v Sloveniji za prosto programsko opremo ni storilo
> toliko, cemur nihce ni nasprotoval.

No, se bom tudi jaz pridružil debati, čeravno premalo aktivno sodelujem pri
Lugosovih projektih :( Menim, da je HSL za Lugos naredil ogromno, in vsaj po
mojem mnenju ni od Lugosa ni zahteval nobenih čudnih pogodb o ekskluzivnem
sodelovanju, o zavezanih rokah pri upravljanju Lugosa (kjer HSL ne sodeluje,
jasno), ipd. Menim torej, da je vsakršna kritika absolutno odveč. Če pa res
KDN misli, da je Lugos na napačni poti, ima idealno možnost na skupščini
društva celotno vesoljno članstvo Lugosa prepričati o svojem prav, ter (ob
podpori prisotnega članstva) prevzeti vodstvo društva in nas voditi po novi
poti.

lp, Damir.
--
Damir Cifer (damirc at gmx.net)