[LUGOS-BLA] Za Davida!

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak at gov.si
Mon Mar 4 16:14:20 CET 2002

To je pa prelahka demagogija. S clanarino se je prekinilo zaradi sredinih
seminarjev. Morda pa je bilo to v ozadju. Potem je bila takrat tudi
demagogija.

Vsekakor pa izogibanje pobiranju clanarine potegne za seboj odpovedi
stokanju, da ni denarja za kaksen projekt. Tudi temu se je potrebno
izogniti.

Kar se tice clanarine sem jo brez pomisleka placal in sem jo pripravljen
tudi plačati v naprej, v kolikor bo. Tudi vse slovenske knjige o linuxu sem
kupil v glavnem za to, da podpiram idejo. Ampak ne idejo Imeti temvec idejo
Biti. Kar po mojem mnenju je tudi Linux ideja oz. gibanje. Seveda pa...

spp Drago