[LUGOS-BLA] Re:( RHCE) izpit

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak at gov.si
Mon Mar 4 12:44:25 CET 2002

Menim, da vecina mladih fantov je prepostenih in po temi jih vodijo oni
drugi iz manjsine. Zato Davidu Klasincu ne bom zaradi navedenega odgovarjal
na njegove provokacije in mannevriranja. Stanje v Lugosu pa je v veliki meri
odvisno ravno od teh drugih in povezave s tutorjem. Tutor pa pri Lugosu
finansira v glavnem obrobne zadeve: avtobus, sendvice, krofe, pico in pivo
in podobne nepomembne zadeve. Ne bom se tu spuscal v kakovost te hrane po
merilih ameriskih in drugih higienikov in njen vpliv na zdravje. Boljse bi
bilo, ce bi se tutor vkljucil npr. v finansiranje prevajanj, s katerimi bi
poskrbel za splosno spoznavanje Linuxa, organiziranje tecajev za vse
generacije iz tega podrocja, kot je bilo zamisljeno na prvem instal festu.
Zakaj pa se finansira obrobne zadeve, da ostane monopolist na sceni in da se
lahko celo manipulira s krivdo, ce kdo kaj 'tecnari'.

Clanarini smo se odpovedali zaradi sredinih predavanj. Cas je pa pokazal, da
je bilo to samo igra macke z misjo. Kdo jo je pocel, oni drugi. Vedeli so
zakaj gre.

spp Drago