[LUGOS-BLA] ping question...

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Tue Jun 18 12:58:08 CEST 2002

Ma ja prek si-certa? Ljudje zresnite se! Prvic si-cert itak nic ne naredi,
drugic pa ce ze kaj naredi, sigurno ne sprozi pravnega postopka, ker za
omenjena dejanja ni pravne podlage. Vse kar lahko si-cert oz. cert naredi
je to, da omenjenemu modelu permanentno odvzame dostop do nevemcesaze.
Itak mu pa to ne bo preprecilo, da tega v prihodnopsti nebi vec pocel.

Ja, res, ni ga treba zapret, sploh se pa ni treba s takim clovekom
ukvarjat! Mene taki primeri sicer razjezijo, se bolj me pa razjezi to, ko
se vsi ostali zacnejo ukvarjat s tem in po nepotrebnem zgubljat cas in
energijo! Pustite cloveka, saj bo sel itak jutri ob 13:47 cez Celovsko pes
pa ga bo avto povozil...

lp,B