[LUGOS-BLA] Lindows

Bostjan Potocnik bostjan.potocnik at domenca.com
Fri Jun 14 09:51:04 CEST 2002

hitrejs dela, v mislih mam gimpa, gnoma, skratka use, za desktop pa se
zdi tanajbols OpenBSD, dela use (baje) nevem sam nisem probal, sam kar
beres po netu je folk zadovoljen. Licenca je pa od linuxa bolsa, sam ce
primerjas m$ pa lindows naj bi bil lindows boljsi, ce pa gledas s
komercialnega vidika je pa bsd licenca bolsa, jest samo upam da niso
samo mal wina popravl pa distribucijo naredl. bomo vidl cez kksn let