[LUGOS-BLA] Lindows

Bostjan Potocnik bostjan.potocnik at domenca.com
Fri Jun 14 08:38:34 CEST 2002

ja temelji na bsdju, mal poglej pod faq, sam majo dobr license policy,
microsoft jih ne podpira, ravno obratno clo tozil so jih, sam je
microsoft tozbo izgubil, odlocitev sodisca je bila da windows sploh niso
legalna blagovna znamka, saj ce lahko registriras okna lahko pol tut
registriras vrata ali wc,

www.linuxisforbitches.com mi je pa osebno cist dobr page =) njegov namen
je pa da folku odpre oci in jim pove da ni edini opensource os ampak tut
BSD, ki je pomoje tut bols (10-30% mi dela hitrejs masina zarad nega)