[LUGOS-BLA] Mozilla 1.0

Iztok Stotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Fri Jun 7 18:28:01 CEST 2002

>Kolk vas uporablja mozillo za "deskat"? Ka pa email?

Mozilla je moj priljubljeni (edini) browser ze kakega pol leta and I
love it ;))

Spet se vracamo v case, ko je netscape (zdaj mozilla) delal na mnogih
podrocjih boljse kot IE..... zadnje case opazam (ko se mozilla razvija),
da mozilla dostikrat boljse(pravilneje) dela s tabelami kot IE6, z
raznimi plugini(pa tudi brez njih) pa prihajajo tudi novosti, ki jih IE
ne nudi.

Za test poskusite naslednjo stran z Mozillo in IE6:

http://www.libpng.org/pub/png/png-MagnoliaAlpha.html

Tudi za mail uporabljam izkljucno Mozillo ze pol leta (ker dela isto na
windowsih in linuxu) in sem zelo zadovoljen s tem mail clientom za
dostop do IMAP maila ...

Mozilla je po mojem trenutno edini resni konkurent IE. Konqueror in
Opera sta sicer fajn, vendar ne podpirata standardov kot se sika. Opera
ima recimo resne probleme ze z JavaScriptom .....

Edina zamera mozilli je zaenkrat se malo pocasnejse delo, vendar ne z
nalaganjem strani. Nalaganje strani dela fino, problem je to da se dolgo
zaganja (to se da zdaj resiti z tem da mozilla ostane v spominu (kot je
baje tudi IE)) in se zazene hitreje.

Iztok