[LUGOS-BLA] Nakup firewalla v Sloveniji

Marko Cuk cuk at cuk.nu
Wed Jul 17 01:00:20 CEST 2002

Zdej se pa mal pomirite, no...

Kaj ima potem po vasem 806-ka ? Kaj je to "za en crap", ce to ni IOS ?
Pravzaprav tudi IOS ni ne vem kako oh in sploh, ampak ajde, ok...
Ciscov 806 sem skonfiguriral kar nekaj in vsi so imeli IOS. Imas le en dodatek,
ki naseli notri crap, ja, ki potem omogoca web management in ostalo solato. Pa
se to je odvisno, katero verzijo imas, ker ne gre vse v flash.
Mislim, da sem jaz dajal gor 12.2 , ki sicer ni default na 806kah in ima celo
PPPoE. Ce bo kdo potreboval...

Je pa res, da je na PIX firewallih drug software in Cisco je izdal neke manjse
PIXe, ki so cenejsi od 806ke in zanimivi, vendar ce se ne motim, nimajo IOSa.
Skatle so pa precej podobne 8xx seriji.

Cuk