[LUGOS-BLA] Nakup firewalla v Sloveniji

Ales Casar casar at uni-mb.si
Tue Jul 16 22:28:03 CEST 2002

On Tue, 16 Jul 2002, Borut Mrak wrote:

> A kdo ve za kaksen *poceni* routercek z dvema ethernet(10/100 po moznosti)
> portoma? Vse cesar si zelim je, da zna routat paketke ter da lahko gor
> postavim enostaven packet filter (ne stateful). Aja, pa administracija preko

Ce predpostavimo, da bi na obeh straneh slo za full duplex Ethernet in da
je sam router izvor/cilj zanemarljivo majhnega stevila paketov, potem v
bistvu gre za skatlo, ki mora biti zmozna pretociti 200 Mb/s. Ce teh 200
Mb/s sestavis iz recimo 64 B velikih paketov, to znese 390625 paketov na
sekundo. Skatle, ki kaj takega zmorejo, seveda obstajajo, ampak ne
verjamem, da je katerakoli med njimi poceni. Ce bi rad stvari tudi
filtriral in ne zgolj premetaval med portoma, potem je situacija samo se
veliko hujsa (beri drazja).

> Se najbolj spodobna stvar se mi zdi Cisco 8xx, ampak te zadevice niso vec
> tako poceni kot bi si jaz zelel (recimo do 50K).

Ja, poleg tega je Cisco 8xx samo za 10 Mb/s. Pa se to v hudih razmerah
verjetno ne dela na polni hitrosti.

Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/