SWAP in UPS

Rok Krajnc rok_krajnc at lycos.com
Fri Jul 5 11:44:02 CEST 2002

Glede swap-a ... a je pametno biti brez njega, ce imas, recimo 512MB rama?
Sem brskal po raznih howto-jih in sem nasel samo nasvet, da naredis swap toliko velik, kot pricakujes, da bodo programi porabili spomina (skupaj s fizicnim spominom).
In pa se: kam na disk je pametno dati swap particijo? Na zacetek ali na konec diska?
A je pri disku sploh vazno, kje fizicno podatki so, ali je hitrost prenosa enaka po celi povrsini plat (to bi pomenilo, da se plate vrtijo z razlicnimi hitrostmi?)

Pa se glede UPS-ja: rabil bi UPS za najmanj dva in najvec tri racunalnike, ki niso pretirano obremenjeni, so pa malo starejsi (1x pentium 133, verjetno brez diska, 1x pentium 166 z verjetno dvema diskoma in 1x celeron 433 z verjetno dvema diskoma). Koliko 'mocen' UPS bi rabil za to (ce bi vse tri priklopil na en UPS)?
Koliko sploh porabi en  takle rac., ce recimo ne racunas ravno ogromne slike s povray-om (rac. pa ima samo 16MB rama :)

Lepa hvala za odgovore.

LP, Rok

p.s.: ce kdo uporablja winXP ... majko$oft ze dolgo ni izdal takega sranja (ja no ...  winME je isto sranje :) ... efektivno znajo zmanjsati hitrost rac., da mislis da imas 486-ko :)
precej precej slabse od 2000 ... hvalabogu, da jih nisem kupil za domaco uporabo :)