[LUGOS-BLA] COBISS

Ales Casar casar at uni-mb.si
Tue Jul 2 23:04:04 CEST 2002

On Tue, 2 Jul 2002, Davor Guttierrez wrote:

> Ne vem ce kdo uporablja COBISS preko telneta. Toda stvar ne deluje vec,
> zanima me ali je to trenutno ali pa so telnet dostop ukinili.

Prav gotovo to uporablja se veliko ljudi. V celoti tega zagotovo nihce ni
ukinil. Sem zdaj sam preizkusil zadevo na kar nekaj streznikih in stvar
dela. Morda pa so res ukinili telnet dostop do "tvojega" streznika? Ali pa
je slo za kak zacasni problem? Ce ti vse skupaj tudi kak dan kasneje ne bo
delalo, se pozanimaj pri administratorjih tistega streznika in/ali omrezja
od tebe do tja.

Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/