[LUGOS-BLA] namestitev in projektor

Ales Kosir ales.kosir at telemach.net
Fri Feb 1 19:00:05 CET 2002

Ce sprasujes, ali lahko nastavis streznik za X, ko sliko predvajas na
projektor namesto na zaslon, je odgovor seveda da.

Ce sprasujes, ali lahko to isto storis, ko z laptopom sliko vodis na
projektor in LCD, je odgovor tudi da.

V obeh primerih moras le izbrati pravo resolucijo/globino, pa bo slo. Ce
nic drugega ne bo uspelo, se bos moral zadovoljiti z 800x600+8bit.

Lep pozdrav,
Ales