[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] RHCE izpit

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak at gov.si
Thu Feb 28 08:36:26 CET 2002

Ali sem ti dolžan odgovoriti tako, kot bi ti odgovoril? Ali ne zahtevas le
malo prevec. Vedeti moras, da nisem priden mamin sincek.

Se vedno pa vztrajam, da vsak izhaja iz sebe. Pri tebi ne vidim, da se
jeziš. Vidim le to, da o necem razpravljava. Rimljani (ne tisti degenerirani
zaradi napacnih zivljenskih in prehranjevalnih navad) so dejali: veliko vemo
zato, ker se pogovarjamo. Tezko se je pogovarjati svobodno in odlocat o cem,
ce imas nad seboj tutorja. In ce povzamem tvoje besede, se jezim ravno
zaradi nekorektnosti tutorja. Predvsem zaradi financnih obljub, ki jih je
dal ob ukinitvi clanarine in nekateri clani so mu pritrjevali oz. mu
pomagali. Kaksno je izpolnjevanje le teh? Obcutek imam, da je slo za obljube
s figami v zepu. In kaksna je njegova pomoc? Ni denarja od clanarin. Ni
denarja od njegove reklame na listi in tudi ni denarja od njegovega
prikritega kadrovanja preko drustva.
Vrednost clanarine za eno leto je cca. 1,8 mio SIT. Reklamiranje oz.
imenovanje na Lugosovih straneh vsaj 50 kSIT na mesec oz. 0,6 mio SIT. Za
moznost kadrovanja pa sta prejsnji postavki le drobiž. Vse to pa za nekaj
let s pripadajocimi obrestmi. Bit tutor pomeni, da to ni zastonj. In koliko
denarja je zaradi tega v Lugosovi blagajni. Menim da nic in se enkrat nic
oz. 00. Od tu naprej pa postaja odgovor na vprasanje zakaj je skupscina ob
neprimernem casu bolj jasen in zakaj se zacne skupscina vedno s
prelozitvijo. In tu naprej ne bi vec razpredal dalje svoje misli.

Na prvem instal festu, ko ga se ni bilo zraven, je bilo razpolozenje cisto
drugacno in polet ter nacrti tudi. Od tistega je ostal samo svetal spomin.

spp Drago