[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] RHCE izpit

polz polz at aufbix.org
Wed Feb 27 17:00:55 CET 2002

> Zakaj pa me taksnega vidis?
Mogoce se mi zdi, ampak vec kot pol "jeznih" mailov na teh listah, pride od tebe.
Seveda te trditve ne morem in se mi ne da znanstveno dokazati.

> Ali ne ves, da vsakdo izhaja iz sebe oz. da vsak
> s svojim metrom druge meri.
Ja, to, da so vedno krivi drugi, je pa znak paranoje ( ki je itak znacilnost vseh dobrih adminov ).
Nisi odgovoril na vprasanje - razumem, da bi odgovarjanje utegnilo biti bolece, lahko samo upam,
da bo nekoc bolje.

> Ce si tako dober, poskusi iz sebe razloziti to, kar meni ocitas.
Uzivam v prepirih.in zajebavanju.