[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] RHCE izpit

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Wed Feb 27 09:24:17 CET 2002

Ok, nekako smo se oddaljili od bistva. Bistvo je, da sam izpit ni lahek
(traja 6 polnih ur, ce ne racunam pavze vmes), nikomur ne garantiram da bo
naredil, vec moznosti da ga naredi ima tisti z izkusnjami. Ce ima prevec
izkusenj, ga prav to lahko pogubi (predvsem pri prvem delu), ker
zanj primeri v koncni fazi le niso tako tezki, pomisli jasno najprej
na najhujse, na koncu se pa izkaze da je bilo cisto nekaj tretjega,
enostavnega... torej zame so v bistvu prelahki, za nekoga ki bo sel na
tecaj in zacel takorekoc z nule pa so precej tezki ali celo pretezki.

lp,B