[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] RHCE izpit

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Tue Feb 26 16:16:44 CET 2002

y0w!

On Tue, 26 Feb 2002, Damir C. wrote:

> Se pridruzujem mnenju.... brez zamere ... za ta denar lahko grem opravljat 7
> Microsoftovih tečajev .... :/

In kaj imas od teh 7 tecajev? Za teh 750k SIT dobis 4 tecaje + izpit in
vse to je zdruzeno v paket, zadeva pa traja pol leta.

Sicer pa kaj sploh tebe zanima tecaj (ti po mojem ne rabis tecaja),
eventuelno te zanima izpit, ce pa pravis da ga ne rabis pa tudi prav.
Nihce nikogar v nic ne sili... razem Micro$ofta...

Kar se tice pa denarja, se mi pa zdi da je Rok nekoc napisal, kako je z
nekim svojim produktom poskusal obogatet :) Jah eni obogatijo, mi drugi
pac ne :)

lp,B