Zacetniske tezave

zlatnarp at volja.net zlatnarp at volja.net
Fri Feb 22 15:38:25 CET 2002

  Lep pozdrav!

 Situacija je taka:
Namestil sem si RH 7.2 in sedaj skuasam vzpostaviti povezavo v internet, kar mi ne uspe.Imam interni modem Motorolo FM 56, v Linuxu zazenem Internet configuration, dodam svoj racun ker mi modema racunalnik sam ne zazna pod "devices" izberem "/dev/ttyS2" (pod Windowsi imam modem na COM3), se prej pa sem popravil datoteko "/etc/ppp/options" kjer sem izbrisal vrstico "lock" da ima Kppp popolen nadzor nad modemom in ko hocem poklicati ali ce izberem "Query modem" mi odgovori : " Sorry, the modem is busy " ?