Re: [LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] dve vprašanji zaèetnika

Rudi Benkoviè rudib at email.si
Thu Feb 7 14:40:51 CET 2002

On 7 Feb 2002, 7:26:02, David Klasinc wrote:

> Tisti, ki bi radi imeli res lepo glajenje pisav, naj si kupijo nekaj let star,
> recimo pet, CRT ekran. Tam bo glajeno vse, ne samo pisave, pa prav nic ni
> odvisno od hitrosti racunalnika in gravicne kartice...

Se bolje: kupite si graficno z Geforce cipom kaksne bolj leve tajvanske firme
(PowerColor je ze ena taka). Slika je ze pri 1024x768 at 85Hz taka, kot da bi cez
potegnil orenk mocen blur... Po eni uri te pa itak boli glava...

Komentar prodajalca, ko sem kartico po enem dnevu nazaj prinesel: 'Pa to je ja
super za igre!'. Khm.

http://www.geocities.com/porotuner/imagequality.html