[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] dve vprašanji začetnika

Damir Horvat damir na voljatel.si
Čet Feb 7 07:43:06 CET 2002

On Thu,  7 Feb 2002 07:26:02 +0100
David Klasinc <bigwhale na lubica.net> wrote:

> Tisti, ki bi radi imeli res lepo glajenje pisav, naj si kupijo nekaj let
> star, recimo pet, CRT ekran. Tam bo glajeno vse, ne samo pisave, pa prav
> nic ni odvisno od hitrosti racunalnika in gravicne kartice...

Jaz bi samo se dodal, da so na terminalih (VT220 in podobno) fonti
odlicni. Tko kot v Superman filmu - interlaced in zgleda hudo
hakersko/crakersko.  Se pa dobi tak terminal za jurja sit, pa se fuuuullll
dolg kabel mas lahka.. tko da je masina na balkonu recimo, ekran pa v
sobi.

lp,
damir

Dodatne informacije o seznamu lugos-bla