[LUGOS] Se nekaj o SQL-u

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Sat Aug 31 20:04:38 CEST 2002

Ja, ja, old news..

On Friday 23 August 2002 10:01, you wrote:

> Mysql ne podpira subselektov? Jao :)))) kako lohka kdo potem sploh to bazo
> za kaj sploh resnejšega uporablja? :) ta se mi zdi res kruta.
>
> brane

Spletna trgovina, je popolnoma resna zadeva, pa tudi slucjano ne potrebujes
subselectov, prav tako vsak bedni bebasti 'forum' na spletu, ki jih je ze
malo morje in prav vsi delujejo brez subselectov...

Daj se vzdrzi takih komentarjev na lugos-list, ker v bistvu niso uporabni za
nic resnega... ;)

--
David!