[LUGOS-BLA] Off topic

Edi Šuc e at ed0.net
Fri Aug 23 10:05:24 CEST 2002

On Thu, Aug 22, 2002 at 09:36:35PM +0200, Nejc Skoberne wrote:
> Iskal sem po vseh Googlih odgovor, a ga nisem nasel. Ceprav se tole ne
> tice Linuxa, je tukaj verjetno vse sorte ljudi. Torej: A je kdo ze
> kdaj videl, da bi se lahko z Windowsi prijavljal v razlicne domene?
> Torej da bi na zacetku lahko izbral med razlicnimi domenami? Namrec
> kolikor je moc razbrati iz konfiguracije je lahko Windows
> "skonfiguriran" samo za eno domeno. Ali se da to kako potweakat? je
> kdo ze videl kdaj kaj podobnega?

Ja seveda se da. Vzameš source od windowsov in v datoteki win.c v vrstici
25471625 spremeniš sledeči zapis:

#define CAN_LOGIN_TO_MULTIPLE_DOMAINS 0

#define CAN_LOGIN_TO_MULTIPLE_DOMAINS 1

Poženeš make, greš na dopust in ko se vrneš iz dopusta se lahko logiraš v
vse domene, ki ti padejo na pamet.

lp,
Edi