[LUGOS] Flame editor

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Mon Aug 5 14:00:39 CEST 2002

	Hojla!

On Mon, 5 Aug 2002 09:27:37 +0200 Darko Koruga
<darko.koruga at hermes.si> wrote:
> Hmm tole si pa zasluzi odgovor.

Tudi tole si ga zasluži. :)

> Namen Linuxa je vsekakor tudi
> izobrazevanje uporabnikov, raje vidim da manj ljudi uporablja Linux
> kot pa da bi vsakomur moral razlagati vse od zacetka.

Elitizma nikar. Pretiravanja prav tako ne potrebujemo.

> Nekako se
> pricakuje da je dovolj samo pokazati kje uporabnik najde vec pomoci
> pa se bo ze sam malo potrudil in izbrskal tisto kar potrebuje. Ce pa
> zelis da bi ti lepo na pladnju servirali vse tisto kar potrebujes
> bos pac za to placal enako kot pri M$.

Tukaj se pa ne strinjam popolno. Lepo je, da človeku pomagamo, ker smo
*društvo*, na kar nekateri občasno pozabljamo. Saj te nihče ne sili,
da ga pelješ za rokco, ampak mogoče se bo pa komu *drugemu* fajn
zdelo, da deli z ostalimi, kaj je odkril in kako on pedena stvari pod
Linuxom.

Samo za primer. Osebno nimam pojma o mrežah, pa vseeno poznam ljudi,
ki vem, da mi bodo pomagali pri nastavitvah požarnega zidu, recimo. In
te ljudi sem spoznal preko tega društva in dopisnih seznamov pa tudi
preko irc kanala #lugos.

Če tekih ljudi še ne poznaš potem vprašaš na lugos-list. In če je
odgovor premalo specifičen - včasih je tudi vprašanje premalo natančno
- vprašaš še enkrat, morda malo drugače.

> Ce bi res prebral veliko
> dokumentacije ne bi spraseval na Lugos mailing listi ampak bi
> uporabil sox ki zna poceti malo morje stvari.

Očitno nisi še nikoli počel nič resnega z zvokom pod Linuxom. Ne vem,
zakaj ljudje ne editirajo .xpm datotek na roko, ampak raje uporabljajo
Gimp. Čudaki!

> Saj ves, ce je pomoc brezplacna se ne spodobi da se pritozujes.

To je pa tudi res. Prav tako pa ni treba, da si ti zavoljo njegovega
pritoževanja užaljen.
Nikar. Izi, izi...

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. ---
SLOVENIA -