[LUGOS-BLA] Nakup racunalniske opreme v Sloveniji

Igor J. Kresnik lovec at volja.net
Mon Apr 22 19:06:01 CEST 2002

> Se pravi, jaz hocem narociti nekaj opreme pa ne morem priti iskati osebno.
> A kdo ve za kaksno trgovino v Sloveniji kjer se da to narediti?

Opisal vam bom moje iskušnje ispred enega leta ko sem si kupoval zip drive.
Najprej sem si ogledal ponudbo v www.pckliker.com in www.com-shop.com. Ker so
imeli ustrezni izdeleg le v pcklikerju (Oboji so ponujale le zip drive enoto
brez disket. disketo sem moral kupiti posebej v drugi trgovini): Sledila je
prijava v katero sem med drugim moralv vnesti tudi rojstni datum ter regijo iz
katere sem. Izbral sem si geslo in uporabnišo ime. Medrugim ima pc kliker
možnost izbire plačila. Po opravljenem nakupu sem čez čas po emailu dobil
obvestilo da me izdeleg čaka naslednjih 24 ur v trgovini, če ga nebom dvignl
mi ga bodo poslali po podjetju ki se ukvarja z prevozom pošiljk( nimajo
lastnega prevoza). Izdeleg sem dobil v 5-6 dneh

Igor J. Kresnik

Preiskusni programi( Shareware program's)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843