[LUGOS-BLA] Nakup racunalniske opreme v Sloveniji

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Mon Apr 22 14:40:53 CEST 2002

Poskusi,

http://www.btc-city.com/mentek/

nisem preizkusil, samo glede na to da je EON magicni veliki ponudnik
procesiranja kreditnih kartic v Yugi, bo verjetno delovalo, je pa
vprasanje, ce niso omejene transakcije na Yugo kreditne kartice.

Pa tudi zaloga je bolj boga.

Po moje je najboljse da narocis kje iz EU in domaci placajo pol samo DDV,
ce ni vrednost nad 100E se mi zdi.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 22.Apr 2002 @ 14:34 CET
Public PGP Security Key @ http://rok.fpp.edu/pgp.txt